José Quesada Moreno y Félix Fernández Rodríguez son los ganadores del IV "Manuel Nevado Madrid"
Asturnews.com, 4 de diciembre de 2007

Adolfo Camilo Díaz lleva Mención Especial por obra en castellán y n'asturianu

El xutáu de la Cuarta Edición del Concursu de Microrrellatos Mineros "Manuel Nevado Madrid", formáu por Benigno Delmiro Coto com presidente, Juventino Montes, Laudelino Vázquez, Alejandro Álvarez, Elizabet Felgueroso y Benjamín Gutiérrez Huerta., como coordinador técnicu esti últimu, decidieron los premios va unes selmanes, agora faise públicu'l premiu a Félix Fernández Rodríguez por "Día ún" pa la estaya d'asturianu y a José Quesada Moreno na estaya de castellán por "Última noche".

El xuráu decidió tamién otros premios, como les Menciones Especiales n'Asturianu pa "Na cuarta" d'Adolfo Camilo Díaz, "Maestru" de Carlos Javier Blanco Martín y "A lo menos, ta mañana" de Xana Reyes Fernández, una autora bien moza, ñacida n'Avilés en 1980 y miembru de les Xuventúes Comunistes d'Asturies.

L'Accésit Xoven, pa menores de 26 años, foi pa "Arañas polvorientas", de Gerardo Fernández Bustos y fízose una Mención Especial Xoven pa "Él yera ún d'ellos" de Celia Fernández Loredo.

L'Accésit Testimoniu Hestóricu foi pa "Corría el invierno de 1888", del que ye autora Meritxell Coello Tortajada, amás faise mención especial nel acta a "Once rosas" de José Manuel Regal García.

A obres en castellán, ficiéronse Menciones Especiales a "Por vía de instancia, Almadén, 10 de diciembre de 1761" de José María Menéndez Martínez, "La pesca del "Menaswan" d'Adolfo Camilo Díaz, "Quédate con nosotros" de José Luís Argüelles Argüelles y "Sociedad anónima" d'Álvaro Maceda Arranz.

José Quesada Moreno gana'l premiu de microrrellatos «Manuel Nevado Madrid»
rtpa.es (Radiotelevisión del Principau d'Asturies), 4 d'avientu de 2007

El xuráu de la IV Edición del Concursu de Microrrelatos Mineros «Manuel Nevado Madrid» concedió'l primer premiu d'esti certame a «Última noche», de José Quesada Moreno. L'Accésit Asturianu fue para «Día ún», de Félix Fernández Rodríguez. L'Accésit Mozu (menor de 26 años) algamólu Gerardo Fernández Bustos con «Arañas polvorientas» y l'Accésit Testimoniu históricu, Meritxell Coello Cortajada con «Corría el invierno de 1888».

Na páxina web de la Fundación Juan Muñiz Zapico (www.fundacionjuanmunizapico.org) puede consultase'l fallu del xuráu, que tuvo compuestu por Benigno Delmiro Coto, Juventino Montes, Laudelino Vázquez, Alejandro Álvarez y Elizabeth Felgueroso. Esti añu, unviáronse al concursu 141 microrrelatos, de los que 40 son obra d'autores asturianos, más de 50 del restu del Estáu y otros 12 son autores de procedencia internacional, cuasi toos ellos de Latinoamérica. El xuráu valoró la muncha calidá de los testos presentaos en caduna de les categoríes.

Ente los collaboradores d'esti certame, tán el Conseyu de la Mocedá del Principáu d'Asturies, el grupu HUNOSA, la Fundación Rosa Luxemburgo, la Obra Social y Cultural Cajastur, la Conseyería de Cultura y Turismu y la Federación Minerometalúrxica de CC OO d'Asturies.

La Fundación Juan Muñiz convoca un certamen de microrrelatos
La Nueva España, 15 de octubre de 2007

Las obras deben guardar relación con la temática minera y no pasar de 40 líneas

Mieres, L. Vázquez

Desde hace ya tres años, la Fundación Juan Muñiz Zapico convoca el concurso de microrrelatos mineros que lleva el nombre del dirigente sindical «Manuel Nevado Madrid». Apoyado por numerosas instituciones y entidades, este certamen permite participar a escritores de cualquier nacionalidad. Las obras deben estar escritas en castellano o en asturiano, ser originales e inéditas y no haber recibido premios con anterioridad. Por supuesto, su contenido ha de aludir a motivos temáticos relacionadas con el mundo de la minería.

Para sorpresa de los convocantes, tanto en esta edición como en las anteriores, son muchas más las obras procedentes del extranjero y otras comunidades que las que llegan de Asturias, y muy especialmente de las Cuencas, que apenas cuentan con participantes. Hay tiempo de sobra para solucionar este déficit, ya que el plazo de admisión de originales finaliza el día 22.

Cada microrrelato debe tener una extensión máxima de 40 líneas, y se admiten un máximo de dos por persona, que deben enviarse por correo a la Fundación Juan Muñiz Zapico, en la calle Santa Teresa, 15, de Oviedo. El fallo del jurado, presidido por el catedrático Benigno Delmiro Coto, se hará publico el 4 de diciembre, festividad de Santa Bárbara, y se destinan un total 2.200 euros en premios, repartidos entre el primer premio, el accésit en asturiano, el accésit de memoria histórica y el accésit joven. Los galardonados y los más interesantes serán editados.

Yá ta convocáu'l IV Concursu de Rellatos Mineros Curtios 'Manuel Nevado Madrid'
Asturnews.com, 6 de setiembre de 2007

El premiu convirtióse yá nún de los más prestixosos d'ente los de microrrellatos

Estos díes atrás y embaxo la organización y patrociniu de La Fundación 'Juan Muñiz Zapico' y la Federación Minerometalúrxica de CC.OO. d'Asturies convocóse la cuarta edición del 'Concursu de Rellatos Mineros Curtios Manuel Nevado Madrid', que tien categoría n'asturianu y en castellán y qu'obliga a que la temática tea rellacionada de dalguna manera col mundiu de la mina.

Los cuentos nun pueden pasar les 40 llinies y han unviase per corréu a la Fundación Juan Muñiz Zapico col lema 'Concursu de Rellatos Mineros Curtios Manuel Nevado Madrid' a la cai Santa Teresa 15, códigu postal 33005 d'Uviéu hasta'l próximu 22 d'ochobre de 2007.