Homenaxe a Juan Muñiz Zapico "llabraor de llibertaes"
28 de diciembre de 2006 - Asturnews

Redacción

La Fundación Juan Muñiz Zapico conmemora los trenta años de la perda del históticu sindicalista asturianu. Los actos entamarán el día 4 de xineru de 2007 con un actu institucional nel cementeriu de La Frecha, conceyu de L.lena, a partir de les 12,00, pa siguir a partir de les 13,30 hores cola amuesa y proyección d'un documental sobre la transición n'Asturies, esti últimu actu fadráse nel Salón d'Actos de la Casa de la Música de Mieres.

Patrocina: Consejería de Cultura, Comunicación Social y Turismo. Obra Social y Cultural CajAstur. Fundación Rosa Luxemburgo.

Colabora: Ayuntamiento de lena. Ayuntamiento de Mieres. Ayuntamiento de Langreo. Ayuntamiento de Oviedo. Ayuntamiento de Avilés. Ayuntamiento de Cangas de Narcea. Ayuntamiento de Gijón. Red de Archivos de CC.OO. Fundación 1 de Mayo.
Fundación Juan Muñiz Zapico