Resumen de prensa
Recordant l’històric dirigent Juan Muñiz Zapico
maig/juny 2007 - Lluita obrera

La Fundación Juan Muñiz Zapico, impulsada per CCOO d’Astúries, ha volgut recordar amb diferents actes aquest any la figura d’un lluitador antifranquista compromès amb les idees del sindicat, 30 anys després de la seva tràgica mort en accident de trànsit.

Nascut el 1941, Muñiz Zapico va ser un dels presos polítics que en menys temps va acumular més sancions per defensar els interessos dels treballadors. Condemnat en el Procés 1001 i posteriorment indultat, "Juanín" va participar el 1976 en la històrica Assemblea de Barcelona (foto), on es va escollir per primer cop una direcció estable de CCOO amb Marcelino Camacho al capdavant.

Patrocina: Consejería de Cultura, Comunicación Social y Turismo. Obra Social y Cultural CajAstur. Fundación Rosa Luxemburgo.

Colabora: Ayuntamiento de lena. Ayuntamiento de Mieres. Ayuntamiento de Langreo. Ayuntamiento de Oviedo. Ayuntamiento de Avilés. Ayuntamiento de Cangas de Narcea. Ayuntamiento de Gijón. Red de Archivos de CC.OO. Fundación 1º de Mayo.